Termeni si conditii

 

 

Preluarea comenzilor se face in fiecare zi lucratoare, intre orele 8.00-18.00, conform programului mentionat pe site.In cazul comenzilor plasate in afara programului de lucru, acestea vor fi preluate in urmatoarea zi sau in prima zi lucratoare. Se vor depune toate eforturile pentru a va onora comanda, comunicandu-va rezultatul in cel mai scurt timp posibil.Produsele se vor livra in limita stocului disponibil.

Modalitatile de plata sunt urmatoarele:
1. Plata cu numerar la livrarea produselor se face in lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor de la sediul societatii din Str. Valea Cascadelor, nr.26A sector 6, Bucuresti. Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii telefonice a comenzii. Plata se face catre comisionarul care efectueaza livrarea.
2. Plata cu ordin de plata: dumneavoastra veti primi prin email / fax o factura proforma care va contine toate detaliile de plata, dupa care o veti achita cu ordin de plata ,in unul din conturile noastre:

IBAN: RO87BRDE426SV42423284450 , BRD Agentia Obor, Bucuresti

IBAN: RO97BPOS73403356939RON01, BANCPOST Agentia Drumul Taberei, Bucuresti

Pentru operativitatea incasarilor cu ordin de plata,va recomandam sa transmite-ti copia OP la fax /mail:  contact@livoli.ro

Livrarea se va face GRATUIT in Bucuresti la adresa comunicata de dumneavoastra, din momentul confirmarii telefonice, in termen de 1-5 zile lucratoare, daca marfa este pe stoc. .Livrarea comenzilor in afara Bucurestiului  se taxeaza conform firmei de curierat NEMOEXPRESS

      

                             CALCULATOR COST TRANSPORT

                  http://www.nemoexpres.ro/myAWB/calculator_tarif.asp

 

In cazul platii in avans prin virament bancar, termenul de livrare curge din momentul incasarii banilor in contul nostru . Produsele se livreaza in ambalajul original, sigilat, al producatoruluisi se livreaza pana la domiciliu. Produsele sunt transportate in conditii optime si vor fi livrate impreuna cu factura fiscala, certificatul de garantie, instructiunile de folosire in limba romana si bonul fiscal in cazul platii cu numerar. Pretul final al transportului va fi comunicat in momentul confirmarii comenzii. Clientul are obligatia de a verifica completarea integrala si corecta a datelor, livrarea produselor in conformitate cu comanda si semnarea facturii si a certificatului de garantie inseamna  acceptarea conditiilor din certificatul de garantie.

Garantia produselor este prevazuta in certificatul de garantie. Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992 , legea 449/2003 si in legea comertului electronic nr.365/2002. Nu beneficiaza de garantie produsele care prezinta deteriorari, urme de loviri sau care au fost exploatate necorespunzator (modificari nepermise, fortarea parametrilor in scopul maririi performantelor, folosirea unor prize fara impamantare, expunerea la socuri mecanice sau electrice, umezeala, temperatura excesiva, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul produselor, etc.) nerespectandu-se normele producatorului privind manipularea, depozitarea, transportul si utilizarea. Interventiile de catre persoane neautorizate si indepartarea stickerelor de identificare atrage anularea garantiei. Pierderea certificatului de garantie duce la anularea garantiei produselor. Firma noastra nu isi asuma raspunderea pentru datele stocate pe echipamentele aduse in garantie. 
Ord. 130/2000. Cap. 1, Art 2, a): Contract la distanta - contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicare la distanta. Art.4, b):Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv,in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau,in cazul prestarilor de servicii, de laincheierea contractului.In cazul solicitatii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, diferenta de pret nu se va returna. LIVOLI IMPEX 94 SRL va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial. Rambursarea contravalorii produsului ori, dupa caz, inlocuirea acestuia, se va face in cel mult 30 de zile de la retur.
Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui motiv, se poate efectua in urmatoarele conditii:
• In cazul in care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut - produsul trebuie returnat sigilat; 
• Aparatele de birou (imprimante, multifunctionale, faxuri, etc), acestea nu au voie sa fie folosite(printarea unei singure pagini duce la uzarea aparatului); cartusul, in cazul in care acesta nu este montat deja in aparat de producator, nu are voie sa fie desigilat si montat in aparat;
• Starea aparatelor si produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor, inclusiv ambalajele trebuie mentinute intacte
• In cazul tuturor materialelor perisabile / consumabile, gen: papetarie, tonere si cartuse, etc, folosirea lor (pana si numai o singura data / o singura pagina) nu mai permite returnarea lor
•Aparatelor de ingrijire personala (epilatoare, aparate de ras etc), acestea nu pot fi returnate dupa desigilare sau folosirea o singura data
• In cazul produselor pentru care la livrare se efectueaza proba, Clientul nu le poate returna cu defecte estetice sau defectiuni datorate utilizarii neadecvate
Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta. Clientul nu are dreptul sa opteze decat o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000.
In toate cazul returnarii/inlocuirii a produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.
In cazul in care pentru produs este emis un certificat de garantie si se constata neconformitatea in perioada de garantie, se va dispune masura reparatorie cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 si a altor dispozitii legale in vigoare.

NOTA: In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul si cutia originala, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.).Eventualele probleme legate de compatibilitatea dintre componentele achizitionate de pe acest site si cele pe care le detineti sau urmeaza sa le achizitionati din alte surse, precum si erorile clientilor in alegerea sau identificarea a produselor sau codurilor pe site nu fac obiectul responsabilitatii magazinului virtual.


Timbru verde: in conformitate cu prevederile legale (Directiva europeana EC/96/2002 si HG 448/2005), la vanzarea produselor electronice, electrocasnice si IT, se incaseaza timbru verde si se varsa mai departe, catre asociatiile specializate ECO TIC (organizatia colectiva de gestionare a deseurilor de echipamente electrice si electronice (DEEE) din domeniul IT&C si al electronicelor de consum) si RoREC (Asociatia Romana pentru Reciclare).
Tabelul cu valorile timbrului verde aplicat echipamentelor IT&C, electrocasnicelor si electronicelor colectat de ECO TIC si Asociatia Romana pentru Reciclare RoREC – valori cu TVA inclus.

 

pixuri si tricouri personalizate - materiale promotionale
pixuri si tricouri personalizate - materiale promotionale



Copyright © 2011-2014 Livoli Electrocasnice